top of page
  • Foto van schrijverJoy Droogsma

HomeMade qualtiy time offline


Tegenwoordig zitten we allemaal maar op onze mobiel. Tijdens het eten, wanneer we tv kijken, wanneer we op bed liggen en zelfs als we gezellig op een terrasje zitten. We zijn zo gefocust op bereikbaar zijn en online zijn, dat we soms vergeten hoe het is om een gezellige middag te hebben zonder online te hoeven zijn. Zelfs kinderen weten soms niet meer hoe ze zich moeten vermaken zonder telefoon. Nou vroeger, toen kinderen nog geen mobiel hadden, toen wisten we wel hoe we die tijd gingen invullen! Nu we ook nog eens allemaal veel thuiswerken/thuis zitten, gaan we nog sneller online. Maar in deze tijd kan je ook lekker de tijd goed besteden met elkaar!


Bij HomeMade houden ze van quality time. Gezellig met vrienden en familie genieten onder het genot van een lekkernij!

HomeMade bakmixen zag dit ook en bedacht #qualitytimeoffline ! Lekker bakken zonder telefoon. Zo heb je tijd voor elkaar en voor het baksel! Om deze campagne een leuke kickoff te geven, werd ik uitgenodigd voor het HomeMade Offline event. Samen met een aantal andere super gezellige foodbloggers gingen we lekker aan de bak met diverse bakmixen en het thema Pasen. Ja foodblogger en een offline event, zie je het al voor je? Geen stories, posts, leuke video's die meteen online komen. Er ontstond zo veel geklets, gezelligheid en heerlijke baksels.


Ik ben aan de slag gegaan met tompouces, wafels en scones. Wat resulteerde in wafels met banketbakkersroom van de tompouces en een mega scone met blauwe bessen! Zo was iedereen lekker creatief bezig en werden er geweldige combinaties van smaken gemaakt. Tussendoor deden we spelletjes en hebben we veel gekletst. Zo hoefden we niet ongeduldig voor de oven te staan en te wachten op de baksels.


Recepten:




Met HomeMade maak je in no-time de lekkerste cakes, taarten, brownies, tompoucen wafels en pannenkoeken. Voor de ultieme genietmomentjes!

Normaal ben ik niet zo van de kant en klare bakmixen moet ik eerlijk toegeven. Maar die van HomeMade hebben mij wel positief verrast. In de meeste gevallen hoef je alleen water toe te voegen. Een ideaal product als je alleen de bakmix in huis hebt. Je hoeft niet nog naar de supermarkt om dat pakje boter of suiker. Het scheelt ook een hoop geklieder en wachten. Al heb ik genoeg gekliederd tijdens dit event! :) Daarnaast ben ik nog met mijn camera op pad gegaan en heb ik beelden geschoten die je kunt zien in de video onder aan de pagina.









53 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page