top of page
  • Foto van schrijverJoy Droogsma

Creatief met Asperges

Bijgewerkt op: 7 jun. 2019


Het asperge seizoen zit er alweer bijna op en dan ben je natuurlijk wel een beetje uitgekeken op de standaard asperge recepten. Gelukkig zijn er genoeg manieren om lekker creatief te zijn met asperges.


Eerst ben ik natuurlijk begonnen met een lekker standaard asperge recept. Met zoete aardappel, ham en een eitje.


Toen had ik natuurlijk nog een deel van de asperges over en heb ik een soepje gemaakt van het overige kookvocht en de schillen en onderkanten.


Daarna dacht ik wat ga ik nu maken, weer een lekkere hollandse pot. Toen ben ik inspiratie op gaan doen op internet. Wat is het toch heerlijk dat we dat hebben. Toen kwam de Asperge Hotdog. Jummy!


Ach laten we dan ook maar gewoon lekker doorgaan!


Asperges op toast met een sellerie appel krent salade van optimel



Asperge Muffins




24 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page